Dot net In Blue

چهارشنبه، بهمن ۲۶، ۱۳۸۴

قبول پروژه های برنامه نویسی و طراحی وب سایت

اینجانب حسین روزنامه چی افتخار دارم خدمات برنامه نویسی دات نت را به صورت پروژه ای و با پشتیبانی 24 ساعت و 7 روز در هفته به هم میهنان عزیزم ارائه کنم .
 زمینه اصلی فعالیت من توسعه کلان سایت های ایتنرنتی و نرم افزارهای اتوماسیون اداری وب بیس و ویندوز بیس با استفاده از دات نت و به صورت ساختار یافته با طراحی ابجکت اورینتد میباشد که این مهم علاوه بر اینکه احتمال به وجود آمدن خطا را در برنامه به حد اقل میرساند ، به روز کردن برنامه را در حداقل زمان ممکن و با کمترین هزینه ممکن میسازد . به علاوه ساختار یافته بودن یکی از اهرم های اصلی کاهش هزینه ها است .
 هم اکنون ورژن 1 پرتال من با قابلیت مدیریت محتوی توسط صاحبان وبسایت به دو حالت اجازه نصب سالیانه و اجازه نصب نا محدود با حداقل قیمت برای یک پرتال کاملا فارسی و کاربرپسند آماده نصب روی وب سایت شما میباشد .
 من ارزان ترین کار را ارائه نمیدهیم! بلکه کمترین قیمت را برای بهترین کیفیت به شما پیشنهاد میکنم . اگر شما هم از دسته افرادی هستید که برای شرکت مطبوع خود به دنبال یک توسعه دهنده نرم افزار میگردید تا به شما یک وبسایت آبرومند تحویل دهد . یا اتومایسون اداری وب بیس یا ویندوزبیس کاملی را برای شما پیاده سازی کند ، از تماس با اینجانب پشیمان نخواهید شد .
 خدمات:

 · طراحی ، برنامه نویسی و پیاده سازی وبسایت
· برنامه نویسی و پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری وب بیس
· برنامه نویسی و پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری ویندوزبیس
· طراحی و برنامه نویسی نرم افزار های چند رسانه ای
 · همکاری برنامه نویسی به صورت پروژه ای با همکاران

سرعت کار و کیفیت کار بی نظیر است :
 · با اولین تماس تمام اطلاعات مورد نیاز برای شما فکس یا ایمیل میشود .
· حد اکثر 24 ساعت بعد از سفارش شما ، آرم ، شماره تلفنها و آدرس شما در ساییتان در سراسر حهان قابل مشاهده خواهد بود .
 · مرحله طراحی گرافیکی قبل از بارگزاری محتوی سایت به تایید شما خواهد رسید و اصلاحات موردنظر شما (کلی یا جزئی) در آن اعمال خواهد شد .
· تمامی هزینه های مربوط به توسعه سایت بعد از تحویل سایت و اعلام رضایت شما دریافت خواهد شد .
· تحویل پروژه، به خاطر اعمال روشهای کنترل پروژه در این فرایند هرگز از زمان معین شده تجاوز نخواهد کرد .
· به خاطر ساختار آبجکت اورینتد برنامه ها دارای کمترین احتمال داشتن باگ می‌باشند .

 برای اینکه از این خدمات اطلاعات کاملتری به دست آورید ، شماره تلفن ، فکس یا آدرس ایمیل خود را به نشانی rooznamechi@rooznamechi.cjb.net ایمیل کنید ، یا در قسمت نظرات (در انتهای این مطلب ) وارد کنید ، بدیهی است که این اطلاعات محرمانه بوده و در دسترس عموم نخواهد بود . همینطور میتوانید با تلفن همراه : 00989123862841 یا تلفن ثابت  00982177927854   به طور مستقیم با من(حسین روزنامه‌چی ) تماس بگیرید .

 توجه : برنامه نویسان محترم ! لطفا مشکلات برنامه نویسی خود را در انجمن های بین‌المللی مانند http://www.asp.net/ یا در انجمن های فارسی مانند http://forum.persiantools.com/f20.html مطرح نمایید ، در این انجمن دوستان برنامه نویس من و خود من پاسخ گوی شما خواهیم بود. و توجه داشته باشد این گونه سوالات به هیچ وجه تلفنی پاسخ داده نخواهد شد .